PENGENALAN

PENGENALAN
SELAMAT DATANG KE PUSAT TERAPI KECANTIKAN & KESIHATAN NURRUL - HAYATT BEAUTY & THERAPY. KAMI MENGEDAR PRODUK RAWATAN WAP RESDUNG CARA MODEN KAEDAH WAP (STEAMER) TANPA ASAP YANG TIDAK MEMEDIHKAN DAN SESUAI UNTUK SEMUA GOLONGAN PERINGKAT USIA, TERUTAMA GOLONGAN YANG MEMENTINGKAN KECANTIKAN & KESIHATAN KULIT WAJAH & BADAN. BERMINAT DENGAN CARA RAWATAN INI ATAU INGIN MENAMBAH PERKHIDMATAN DI SALUN-SALUN KECANTIKAN ANDA / SPA / MENJANA PENDAPATAN DIRUMAH, PENGEDAR DIPERLUKAN. TERIMAKASIH.

Friday, September 27, 2013

Cara guna Set Terapi Resdung


SET TERAPI RESDUNG

* Multipurpose Treatment Balm
* Aloe Vera Treatment Mask
*Vitamin C Treatment Mask

HARGA PASARAN
RM120.00

HARGA PROMOSI
RM100.00

Kos Penghantaran
Semenanjung : RM6
Sabah & Sarawak : RM10


 Masukan sedikit Balm Treatment dalam Steamer, apabila telah panas dan wap keluar letaklah muka kearah wap, sedut wap agar segala kekotoran, hidung tersumbat menjadi lega. 
Mereda dan melegakan pernafasan. Merawat masalah kulit seperti jerawat, ruam, kegatalan kulit dan luka-luka ringan. Dapat menyembuhkan masalah kulit kering, harumannya melegakan pernafasan dan digunakan sebagai TERAPI WAP (STEAM) bagi membantu membuang lendir dalam pernafasan bagi merawat masalah RESDUNG.

 Pemakaian Masker Aloe Vera secara nipis sahaja selama 10 - 15 minit, setelah kering
hendaklah dicuci. Mengandungi aloe vera sebagai rawatan, pelembab dan anti-radangan pada kulit. Berkesan untuk menegangkan muka, menghilangkan kedutan, garis-garis halus pada kulit. Mengurangkan masalah kulit berminyak, menyerap minyak @ sebum berlebihan. Mencegah timbulnya jerawat dan pori-pori tersumbat. Dapat membersihkan wajah hingga keliang pori-pori dan dapat mencerahkan kulit selepas satu penggunaan. Sapu dipermukaan kulit wajah selepas melakukan TERAPI terutama kepada pengidap masalah RESDUNG.

 Selepas pakai Masker Aloe di ikuti Pemakaian Masker Vitamin C pula, tuggu sehingga kering pn dalam 10 - 15 minit dan setelah kering hendaklah dicuci juga.
Diperkaya dengan marine kolagen untuk keputusan tegangan jangkamasa panjang. Kolagen akan menyerap kedalam lapisan kulit sambil menegangkan rantaian kolagen yang kendur dan kemudian membaiki sel-sel yang rosak. Menanggalkan sel-sel kulit mati dan diganti dengan sel kulit yang sihat, mengaktifkan sel-sel dan memelihara kulit dari timbulnya jeragat. Sapu dipermukaan kulit wajah selepas melakukan TERAPI terutama kepada pengidap masalah RESDUNG.

Selepas penggunaan anda akan nampak perubahan ketara struktur kulit anda, apatah lg jika anda pengguna produk2 skincare terkini dipasaran.....



No comments:

Post a Comment